ساخت تابلو لاس وگاسی

این نوع تابلو در گروه تابلوهای حروف برجسته قرار می گیرد. نورپردازی تابلوهای لاس وگاسی از داخل حروف برجسته انجام می شود و منبع نور آن کمی با انواع حروف برجسته دیگر متفاوت است. این نوع تابلو به دلیل نوپردازی خاص آن در شب جذابیت بیشتری دارد، بنابراین اگر می خواهید تابلوی مغازه شما بیشتر در شب نمایان باشد تابلوی لاس وگاسی انتخاب مناسبی است.

قبل از انتخاب تابلوی لاسوگاسی در نظر داشته باشید که این تابلو جزو تابلوهای گران قیمت است. اگر در انتخاب نوع تابلو شک دارید مطلب انواع تابلوی مغازه را مطالعه کنید و یا با تابلوساز مشورت نمایید.

جنس تابلوی لاس وگاسی

حروف برجسته ای که برای “حروف لاسوگاسی” استفاده می شود مانند ظرف، نورهای تعبیه شده در تابلو را در بر می گیرد. بنابر این جنس “حروف لاس وگاسی” بسته به نوع لبه آن است. یعنی شما می توانید از پلکسی برای این حروف استفاده کنید، یا از متریال فلزی برای لبه های این حروف استفاده نمایید. منبع نور این تابلوها لامپ های خاصی به نام فلامانتی هستند. این لامپ ها نوردهی بسیار بالایی دارند و بعضی آن ها را لامپ ادیسونی می نامند.
در انتخاب متریال حتما دقت لازم داشته باشید زیرا در نور روز جذابیت بیشتری به تابلوی مغازه شما می دهد. اما در شب جنس تابلوی شما زیاد مشخص نیست و بیشتر نوردهی تابلو جلب توجه می کند.

مزایای تابلو لاس وگاسی

متفاوت و خاص
این مدل تابلو واقعا نسبت به انواع دیگر حروف خاص و متفاوت است. بدون شک استفاده از این نوع تابلو، فروشگاه شما را متفاوت می کند.

نورپردازی جذاب
به دلیل استفاده از لامپ های خاص در در تابلوی لاس وگاسی، نمای شب بسیار جذابی دارد. بنابراین اگر تابلوی شما در شب دید بیشتری دارد، انتخاب بسیار مناسبی است.

استفاده در محیطهای مختلف
تابلوهای لاس وگاسی علاوه بر اینکه در تابلوها استفاده می شوند در محیط های داخلی هم استفاده زیادی دارند. شما می توانید این تابلوها را در داخل فروشگاه یا مغازه خود نصب نمایید و مشتریان خود را مجذوب کنید.

تنوع رنگ و جنس
استفاده از متریال محتلف در تابلوهای لاس وگاسی بسیار مرسوم است. این تابلوها علاوه بر پلکسی گلاس از متریال فلزی هم ساخته می شوند که جذابیت آن را دوچندان می کند.

تابلو لامپی یا لترلایت چیست؟

به دلیل استفاده از لامپ های خاص (لامپ فلامانتی) در تابلوهای لاسوگاسی نام دیگر این تابلوها تابلوی لامپی یا لترلایت نامیده می شود. این تابلوها تفاوتی با تابلوهای لاس وگاسی ندارند و فقط یک تغییر نام است.

ارسال پیام با واتساپ

مشخصات و قیمت مورد نظر خود را در واتساپ ارسال نمایید تا قبل از سفارش هرگونه تابلو سازی راهنمایی شوید.

Heydari Panel

همه نمونه کارهای تابلو سازی را ببینید!

نمونه کار تابلو سازی چلنیوم و حروف برجسته

ما نمونه های مختلفی برای شما آماده کرده ایم. انواع مختلف نمونه های تابلوسازی را اینجا ببینید.

مطالب وبلاگ