وبلاگ

ساخت تابلو، بهترین نوع تبلیغات مغازه

اگر می خواهید هر روز صدها نفر مغازه و فروشگاه شما را ببینند، شک نکنید که بهترین روش ساخت تابلو برای مغازه است. تابلوها رنگهای قشنگی دارند و رهگذران را مبهوت خود می کنند.
عجله نکنید….. اینکه از چه مدل تابلویی استفاده کنید، بهتر است را بصورت کامل توضیح میدهیم.

راهنمای سریع نوع ساخت تابلوی مغاز

چرا ساخت تابلو برای مغازه مهم است؟

در روزگاری قبل تر اگر از یک پارچه نقاشی شده و یا یک برچسب رنگی برای نمای مغازه کار شما را راه می انداخت. دیگر نیازی نبود از لامپ های رنگی و چشمک زن برای تابلو و یا نمای مغازه خود استفاده کنید. مشتریان شما هرروز می آمدند و نمای مغازه شما را نگاه می کردند.
تا اینکه ورق برگشت و تکنولوژی با سرعت نور پیشرفت کرد…
تنوع تابلوها خیلی زیاد شد. استفاده از نورهای مختلف بیشتر شد. تا جایی که دیگر تابلو بدون نور جایگاهی بین فروشگاه ها نداشت. اما انتخاب بین این همه تابلو حتما برای شما هم سخت هست.

چگونه یک تابلوساز ماهر انتخاب کنم؟

تابلوسازی جزو مشاغل خدماتی است و داشتن تجربه امر بسیار مهمی در این زمینه است. بنابراین سعی کنید تابلوسازی انتخاب کنید که قدمت بالایی داشته باشد. تجربه و تنوع کاری نکته دیگری است که بایستی هنگام انتخاب یک تابلوساز به آن توجه نمایید. یک تابلوساز بایستی بتواند تابلوی شما را در هرشرایطی مثل ارتفاع زیاد، منحنی یا شکستگی در نمای مغازه، دسترسی سخت و … به بهترین نحو بسازد.
تابلوساز ماهر به شما پیشنهادهای خوبی می دهد. این پیشنهاد به شما کمک می کند تابلو خود را به بهترین وجه و مناسب ترین هزینه اجرا نمایید. حتما به نکاتی که تابلوساز ماهر برای شما عنوان می کند توجه کنید.
بعضی از تابلوسازها مغازه و مکان مشخصی ندارند و البته قدیمی و با تجربه هستند. اما بهتر است برای شروع کار تابلوسازی را انتخاب کنید که دارای محل کار ثابت و کارگاه تابلوسازی هستند.
این نکات ممکن است کم و بیش به شما کمک کند. اما هیچ راهی بهتر از تحقیق از دوستان و همکاران برای ساخت تابلو نیست.

مغازه شما در چه محلی است؟

اگر در محلی شلوغ هستید و رفت و آمد زیادی در مقابل فروشگاه شما در جریان است، حتی یک روز هم تعلل نکنید. بهترین نوع تابلو برای مکان های شلوغ را انتخاب کنید.
از نورپردازی حرفه ای استفاده کنید و نمای تابلوی خوش رنگ استفاده کنید. اما اگر در محل خلوتی هستید، کمی در انتخاب تابلو دقت کنید. در محل های خلوت سعی کنید نسبت به رقبا برتر باشید. توجه کنید مغازه های نزدیک شما از چه تابلویی استفاده کرده اند. حداقل سعی کنید تابلوی شما ضعیف تر از رقبا نباشد.
حتما هنگام انتخاب تابلو به پیاده روی جلوی مغازه دقت کنید. اگر پیاده رو باریک است ممکن است تابلوی شما بیشتر توسط ماشین ها دیده شود. بنا براین حتما روی شیشه مغازه آیتم های تبلیغاتی داشته باشید. حتی می توانید از حروف برجسته روی شیشه استفاده کنید که بستگی به نوع مغازه و ورودی آن دارد.
اگر بیشتر بیننده تابلو شما ماشین های سواری هستند از حروف بزرگ و پرنور در تابلو استفاده کنید. ماشین ها فرصت ندارند همه نوشته های تابلو را بخوانند. همچنین استفاده از نور های زیر تابلو بسیار مهم هستند. نورهای زیر تابلو پیاده رو را روشن میکنند و مغازه شما جلوه بیشتری پیدا می کند.

چه مقدار برای ساخت تابلو هزینه کنم؟

انتخاب میزان قیمت تابلو بسته به نوع محل شما و بودجه مورد نظر شما است. اگر در مدت زمان کمی مغازه را اجاره کرده اید ممکن است با یک تابلوی معمولی کار شما راه بیفتد.
در این جا یک مطلب مناسب برای انتخاب تابلوی ارزان یا گران آماده کرده ایم. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

آیا بعد از ساخت، تابلو قابل جابجایی هست؟

جابجایی تابلو حرکت پر هزینه ای است. ضمن اینکه محل نصب جدید با محل نصب قبلی باید تطابق داشته باشد. البته جنس تابلو شما هم مهم است. ممکن است تابلو هنگام جابجایی آسیب زیادی ببیند. بنابراین بهتر است قبل از اقدام به جابجایی تابلو با یک تابلوساز ماهر مشاوره نمایید. جهت تماس با ما اینجا کلیک کنید.

آیا ساخت تابلو هزینه های دیگری دارد؟

یکی از پیش نیازهای ساخت تابلو دریافت مجوز از زیباسازی شهر است. بدون شک ممکن است توسط شهرداری یا سازمان زیباسازی، هزینه هایی به صورت سالیانه از شما دریافت. بنابراین حتما قبل از سفارش ساخت تابلو در این موارد تحقیق کنید. ممکن است با کمی تغییر هزینه سالیانه کمتری پرداخت نمایید.

 

اگر شما هم سوالی دارید همینجا بپرسید…..

ارسال پیام با واتساپ

مشخصات و قیمت مورد نظر خود را در واتساپ ارسال نمایید تا قبل از سفارش هرگونه تابلو سازی راهنمایی شوید.

Heydari Panel

همه نمونه کارهای تابلو سازی را ببینید!

نمونه کار تابلو سازی چلنیوم و حروف برجسته

ما نمونه های مختلفی برای شما آماده کرده ایم. انواع مختلف نمونه های تابلوسازی را اینجا ببینید.

مطالب وبلاگ