تابلو لتر مکس

تابلو لتر مکس Letter Max بعد از وارد شدن تابلو چلنیوم به بازار طولی نکشید که وارد بازار شد. در ظاهر شباهت زیادی به چلنیوم دارد، اما تفاوت بین این دو نوری است که از کنارهای تابلو می تابد. لبه دور حروف یک نوار شیشه ای قرار می گیرد که در سه خط نور را به بیرون می تاباند و جلوه بصری زیباتری را برای کار فراهم می کند. این محصول در نمونه های نقره ای، تک خط و طلایی تک خط و سه خط است که روند ساخت آن با استفاده از سشوار صنعتی دنبال می شود.
• تابلویی با نور پردازی متفاوت
• ساخت با استفاده از دستگاه لیزر و سشوار صنعتی

تابلو لتر مکس چیست؟

تابلو لترمکس نسل جدیدی از تابلوهای حروف برجسته به شمار می آید و رویه کار از پلگسی گلاس است و لبه های حروف از چلنیوم که نوعی آلیاژ آلومینیومی است. اگر بخواهیم از مزیت های بارز آن برای شما بگویم می توانیم به مقاومت، زیبایی مضاعف و آسیب پذیری کمتر کار اشاره داشته باشیم. روند ساخت به صورت کاملاً اتوماتیک توسط دستگاه حروف ساز چلنیوم و دستگاه های برش لیزر و سی ان سی دنبال می شود.
• متریال ساخت
• منبع تغذیه نور
• روند سفارشی سازی کردن

متریال ساخت تابلو لتر مکس

تابلو فوق از ترکیب چلنیوم و نئون پلاستیک ساخته شده است و به دلیل سبک نور پردازی مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. متریال ساخت حروف عموماً از نوع استیل، چلنیوم، لترمکس، فلز و آبکاری کروم است که رنج های قیمتی بسیار متفاوتی را از آن خود کرده اند. همچنین می توانید حروف را به صورت پانج دار، فانتزی، حاشیه دار، الماسی، پلکسی دوبل، لبه پانج، لبه سوئدی و لترمکس سفارش دهید.
• ترکیب چلنیوم و نئون پلاستیک
• استیل، چلنیوم، لترمکس، فلز و آبکاری کروم

منبع تغذیه نور تابلو لتر مکس

همان طور که می دانید تفاوت بارز این محصول با سایر تابلوهای دیگر نوع نور پردازی آن است که از لبه های حروف به خوبی نمایان است. در پرسه ساخت برای تأمین روشنایی این حروف از ماژول های اس ام دی که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است استفاده می شود. نور LED,SMD دو منبع تغذیه این تابلو به شمار می آیند.
• ماژول های اس ام دی
• نور LED,SMD

سفارشی سازی تابلو لتر مکس

برای اینکه طرح مد نظر خود را با استفاده از تابلو لتر مکس شاهد باشید کافی است طرح یا لوگوی خود را سفارش دهید و از میان ۵۰ مدل حروف برجسته لوگو و طرح خود برای طراحی حروف مشخص کنید. در این راستا توصیه می شود با متخصصین این امر مشورت های لازم را به عمل آورید تا طرح مد نظر با زیبایی مضاعف تر و کار آمدی بهتری برای شما همراه شود.

ویژگی های بارز تابلو لترمکس

تابلو لترمکس نوعی لبه از جنس فلز است که لایه ای پلاستیکی محیط لبه را پوشانده است. لبه حروف لتر مکس از خمیدگی بیشتری نسبت به چلنیوم بهره گرفت است که این امر آن را برجسته تر به نمایش می گذارد. از این تابلو برای اماکن با ارتفاع کم استفاده می شود در رده گران ترین حروف برجسته های حال حاضر بازار قرار دارد و اصلی ترین کشور برای تولید لتر مکس کشور تایوان است. برخلاف تصور افراد این تابلو از مواد مرکزی آلومینیوم ساخته نمی شود بلکه تمام دیوارها از نوعی پلاستیک مشابه فلز بهره گرفته است.

مزیت های تابلو لتر مکس

  • زیبایی مضاعف کار به دلیل سبک نور پردازی
  • قابلیت انتشار نور از قسمت رویه و لبه حروف
  • تأثیر گذاری بیشتر به دلیل سبک طراحی
  • مقاومت و دوام بیشتر کار
  • کاری خاص با فرمتی متفاوت و لوکس

لترمکس روند پیشرفته کار چلنیوم است که نور پردازی و برجستگی کار دو تفاوت بارز بین این دو محصول به شمار می آید. همین امر دلیل بارز ویژگی بصری بهتر تابلو لترمکس محسوب می شود که از استقبال بالایی در بین مشتریان برخوردار است اما قیمت تمام شده این محصول نسبت به سایر حروف برجسته ها قدری بالاتر است. اگر می خواهید یک کار مدرن و به روز در اختیار داشته باشید به شما توصیه می کنیم این تابلو را در لیست علاقه مندی های خود قرار دهید.

کلام آخر پیرامون تابلو لتر مکس

تابلو فوق بر اساس حروف برجسته ای که برای کار انتخاب می شود و مساحتی که در اختیار می گیرد قیمت گذاری می شود. این حجم ارتباط مستقیم با متریال استفاده شده دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید به صورت اتومات توسط سشوارهای صنعتی و دستگاه برش لیزری و سی ان سی روند ساخت این تابلو دنبال می شود. ورود این تابلو به صنعت تبلیغات تحولات شگرفی را در صنف تابلوسازی به پا کرده است و هر ساله شاهد تحولات بسیار زیادی در این راستا هستیم. مقاومت و مرغوبیت محصولات به کار رفته در پرسه ساخت دلیل بارزی برای رقابت با سایر رقبای کاری به شمار می آید.

ارسال پیام با واتساپ

مشخصات و قیمت مورد نظر خود را در واتساپ ارسال نمایید تا قبل از سفارش هرگونه تابلو سازی راهنمایی شوید.

Heydari Panel

همه نمونه کارهای تابلو سازی را ببینید!

نمونه کار تابلو سازی چلنیوم و حروف برجسته

ما نمونه های مختلفی برای شما آماده کرده ایم. انواع مختلف نمونه های تابلوسازی را اینجا ببینید.

مطالب وبلاگ